Niet dat er sprake is van groot achterstallig onderhoud op ons sportpark, maar meer dat de bestaande groepen daar niet of nauwelijks aan toekomen. Kortom, met elkaar even wat extra’s doen!
In nauw overleg met de hiervoor genoemde vrijwilligersgroepen, het lopen van de jaarlijkse inspectieronde en afstemming met diverse andere vrijwilligers/sters op ons sportpark, zullen we eenuitvoerige inventarisatie maken.
Aan de hand van deze inventarisatie gaan we eenplan van aanpak maken met onderwerpen, die onderhoud en/of vervanging vragen, van zaken van zowel binnen als buiten de gebouwen en opslagruimten op het sportpark.
Ook zullen we deze klusdag(en) gebruiken voor het opruimen en afvoeren van niet-bruikbare spullen, zowel binnen als buiten de gebouwen/opslagruimten op ons sportpark.
We starten op 5 september a.s. om 08.30 uur met koffie/thee om vervolgens aan de slag te gaan. Rond het middaguur gaan we gezamenlijk een broodje met kop soep eten. Omstreeks 15.00 uur sluiten wij deze klusdag af met een hapje en drankje.
Gaarne zien we jullie aanmelding met belangstelling tegemoet via <klusdag@hodo.nl>, of melding aan één van de bestuursleden.
Nadere informatie volgt o.a. ook nog via onze site, posters en zwartwitter.
Laten we gezamenlijk “de handen uit de mouwen steken” en elkaar hopelijk ook op zaterdagmorgen 5 september a.s. treffen op ons mooie sportpark en de uitspraak “Vele handen maken licht werk” handen en voeten geven.